Veel gestelde vragen

 Bestellen

Hoe kan ik een product zoeken?
In de webwinkel vindt u bovenaan de functionaliteit  "Vindt uw producten".
Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment.

Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij de informatiepagina van het product te klikken op de button "bestellen".
Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst. U kunt daarna doorgaan met winkelen, 
of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op "Doorgaan naar Kassa" te klikken.

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?
Rechtsboven in uw scherm ziet u een winkelwagentje staan.
Als u hierop klikt krijgt u een overzicht van uw gekozen producten en de prijs hieran.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?
U kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand.
U kunt een product uit uw winkelwagen verwijderen door op het kruisje achter het product te klikken.
U kunt ook het aantal stuks van een product wijzigen in de kolom “Aantal”.
Als u daarna op “Winkelwagen bijwerken” klikt, worden de juiste prijzen getoond.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?
Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven,
ontvangt u direct een orderbevestiging via e-mail. Hierin vindt u een overzicht van uw bestelling. 

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?
Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is.
Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit kan alleen wanneer u uw betaling nog niet heeft gedaan en de producten nog in het winkelmandje te vinden zijn. 

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Als u vanuit het buitenland wilt bestellen kunt u contact opnemen met verkoop@printerplaza.nl,
dan zoeken wij de mogelijkheden voor u uit.

 

Bezorgen

Wat betaal ik aan verzendkosten?
De standaard verzendkosten bedraagt €5,95.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dat kan. U kunt een ander afleveradres opgeven bij uw bestelling.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?
Printerplaza.nl levert haar producten binnen de Benelux.

 

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?
U kunt alleen uw bestelling terugsturen als het product gebreken bevat.
Na ontvangst moet binnen 8 dagen uw gebrek schriftelijk doorgeven aan info@printerplaza.nl

 

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt binnen de webwinkel op drie manieren betalen: via iDEAL,
Sofort en automatisch incasso als u een vaste klant bent.

Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. 
iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. 
Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet-betaalomgeving van uw eigen bank.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
Dit is afhankelijk van uw bank.

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit een bestelling retour te sturen?
Nadat u contact heeft opgenomen met onze klantenservice en de retour is goedgekeurd en ontvangen wordt u
geld zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening waarmee u de producten heeft betaald.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Als u binnen 5 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling uw product nog niet heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice.

 

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?
U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice.

 

Mijn klantgegevens

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?
Via "Mijn Printerplaza.nl", kunt u uw accountgegevens wijzigen.

Ik wil klant worden bij de webwinkel, hoe moet ik dat doen?
U kunt klant worden door een account aan te maken. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen.
De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren.

Wat zijn de voordelen van een persoonlijke webwinkel account?
U hoeft bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens in te voeren. Daarnaast kunt u zien welke producten u al eerder besteld heeft bij de webwinkel.

Is het noodzakelijk om me te registreren?
Ja, u kunt alleen een product kopen in onze webwinkel als u zich registreert.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kom ik hier achter?
Als u uw bestelling wilt afrekenen, komt u in het inlogscherm van de webwinkel.
U kunt uw wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten? Klik hier". Let op: u dient hier het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?
Nee, dat is niet nodig. Via "Mijn Printerplaza.nl" kunt u heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke account. Het gaat om wijzigingen in uw naam, e-mailadres of telefoonnummer. Via "Mijn Printerplaza.nl", rechtsboven in het menu, kunt u uw accountgegevens wijzigen.